Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Asek

Właściciel
  • Content Count

    6
  • Wpisy

    7
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15
  • Time Online

    2h 13m 46s

Asek last won the day on January 4

Asek had the most liked content!

Community Reputation

105 Poczciwy

5 Followers

About Asek

  • Rank
    Gracz Asenis

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Asek

    Aktualizacja 0.0.7

    Głównym celem aktualizacji 0.0.7 jest wprowadzenie na serwer zmian proponowanych przez naszych graczy. Wzięliśmy pod uwagę wasze sugestie oraz pomysły. Spędziliśmy na rozmowach z wami ogrom czasu a efekty tych dyskusji pojawiają się w tej o to aktualizacji. Pragniemy napomknąć że to nie wszystko co dla was przygotowaliśmy, w następnej aktualizacji tzn. 0.0.8 przedstawione zostaną między innymi zmiany w systemie wędkarstwa. Aktualizacja wejdzie w życie z dnia 26 na 27 w godzinach nocnych. Na serwer została wprowadzona nowa mapa dla graczy, którzy zdobili już maksymalny poziom postaci. Na owej lokacji działać będzie bonus (Silny przeciwko Legendom) Na mapie znajdować się będą aż 4 respy metinów oraz 4 respy bossów + jedna mini-legenda. Poniżej prezentujemy wam wygląd mapy oraz przeciwników, których na niej znajdziemy. Drugą rzeczą, która dostanie wprowadzona na serwer jest resp mini-legend na mapie. Każda lokacja od 100 poziomu przeznaczona do expienia otrzyma po jednej mini-legendzie. Czas respu wszystkich Mini-Legend wynosi 60 Minut Poniżej prezentujemy wam wygląd Mini-Legend oraz ich mapy na, których będą się pojawiać. Zgodnie z propozycjami jakie dostawaliśmy od was, na serwer zawitają również dwa nowe rajdy grupowe. Pierwszy z nich to "Kraina Owadów" od poziomu (150) Drop z owego rajdu pozostawiamy jednak wam do odkrycia w grze. Drugi z nich to "Wnętrze Piramidy" od poziomu (200) Drop z owego rajdu pozostawiamy jednak wam do odkrycia w grze. Tajemnicza Inskrypcja Odznaki zostały wzbogacone o nowe możliwości. Z pomocą wyżej wymienionego przedmiotu dodacie do nich trzy sloty, które pozwolą wam na umieszczenie specjalnych run. Złota Runa Różowa Runa Czerwona Runa Niebieska Runa Błękitna Runa Jadeitowa Runa Zielona Runa Pomarańczowa Runa Fioletowa Runa Biała Runa Dodatkowo od teraz w odznakach będziecie mogli wzbogacić o trzy nowe bonusy dzięki specjalnym wzmocnieniom oraz zaczarowaniom odznaki. Lista bonusów możliwych do uzyskania: Silny Przeciwko Ludziom 6/10 Punkty Życia 6000/10000 Silny Przeciwko Potworom 6/10 Inteligencja 6/10 Siła 6/10 Zręczność 6/10 Silny Przeciwko Bossom (Mapy) 3/5 Silny Przeciwko Bossom (Mapy) 3/5 Silny Przeciwko Legendom 3/5 Silny Przeciwko Wojownikom 3/5 Silny Przeciwko Ninja 3/5 Silny Przeciwko Sura 3/5 Silny Przeciwko Szaman 3/5 Wartość Ataku 75/120 Krytyczne Uderzenie 10/15 Przeszywające Uderzenie 10/15 Na serwer wprowadzony został również nowy przetop Kryształ Słońca Kryształ ten umieścić można tylko w pasach. Na serwer zawita również loteria. Bilet na Loterię Wytworzycie ją u Gnolla Hjalte, którego znajdziecie w mieście. Bilety na loterię będą tworzone z yangów oraz przedmiotów, których jest nadmiar na serwerze. Te rozwiązanie ma na celu ustabilizowanie cen na rynku, wypompowanie yangów oraz jest kolejną już możliwością na zdobycie item-shopa z gry i unikatowego trofeum z bardzo przydatnymi bonusami. Od momentu wejscia aktualizacji 0.0.7 na serwerze dostępny będzie cotygodniowy ranking z nagrodami resetowany co tydzień. Wraz z wejściem aktualizacji zostanie udostępniony kalendarz z zaplanowanymi cyklicznymi eventami na cały tydzień do przodu. Nie mogło się obyć bez misji. Na Asenisie pojawi się szereg nowych misji, które urozmaicą rozgrywkę. Jednakże wątek ten zostanie rozwinięty w momencie wprowadzenia aktualizacji na serwer. *Temat będzie aktualizowany o nowe treści* Od teraz po kliknięciu w ikonkę zamiany yang na won (na pasku yang w prawym dolnym rogu ekranu) pojawi się okno, gdzie będziecie mogli wpisać ilość won do wymiany. Dodatkowo z racji na szał zakupowy związany z black friday - postanowiliśmy uruchomić happy hour zaraz po wprowadzeniu aktualizacji. W najbliższym czasie ujrzycie kolejne aktualizacje, tymczasem zapraszamy was do śledzenia tematów na forum i odpowiedniego kanału na discordzie, gdzie co jakiś czas pojawiają się "przecieki" z nadchodzących zmian.
  2. siemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Edited by boboFRAJER
  3. Witaj w prezentacji projektu Asenis.pl. Na samym początku chcielibyśmy Ci podziękować, za to że to właśnie akurat nasza prezentacja przykuła Twoją uwagę i uznałeś ją godną przeczytania. Całość staraliśmy się napisać w sposób jak najbardziej przyjemny dla oka. W nasz skład wchodzą sami profesjonaliści, którzy utrzymują się z programowania, grafiki i jeszcze różnych dziedzin z zakresu informatyki. Efekty naszej pracy zobaczycie poniżej. Poświęciliśmy ogromną ilość czasu tworząc serwer Asenis. Znajdziecie u Nas sporo autorskich mechanik, całość gry wzbogaciliśmy w odświeżone elementy graficzne. Stworzyliśmy taki serwer, na którym sami chcielibyśmy zagrać i właśnie tymi słowami pragnę zaprosić Was do dalszej lektury, w których poznacie szczegóły dotyczące naszego projektu. Miłego czytania! W celu wyróżnienia osób, które jako pierwsze osiągną maksymalny poziom na serwerze przygotowaliśmy autorskie kostiumy. Ich wygląd różni się znacząco w zależności od zajętego miejsca w rankingu ogólnym. Zamieniliśmy klasyczne okno opcji pod klawiszem [ESC] na schludnie poukładane ikony. Kolejno: -Ustawienia -Otwórz Item-Shop -Skorzystaj z koła fortuny -Wyloguj się -Wyłącz grę -Zmień postać -Anuluj Mamy nadzieję, że taka odświeżona forma przypadnie Wam do gustu. Zdecydowaliśmy się na modyfikację bonusów Smoczej Alchemii. Usunięte zostały bonusy nastawione pod pvp. Ze Smoczych Kamieni na dobre zniknęły bonusy takie jak: -Silny przeciwko Wojownikom -Silny przeciwko Ninja -Silny przeciwko Sura -Silny przeciwko Szamanom -Odporność na Wojowników -Odporność na Ninja -Odporność na Sura -Odporność na Szamanów -Silny przeciwko Ludziom -Odporność na Dzwony -Odporność na Sztylety -Odporność na Strzały -Odporność na Wachlarze -Odporność na Miecze -Odporność na Broń Dwuręczną Cory zdobywać możecie z kamieni metin oraz bossów, natomiast zabijając legendy otrzymujecie między innymi gwarancje sporej ilosci dropu coru diamentu antycznego. Jest więc o co się bić! Cory są nierozłącznym aspektem rozgrywki. Zdobyć je możemy zabijając wszystkie Bossy oraz Kamienie Metin na swojej drodze. Drop Corów został odpowiednio dopasowany, aby wytworzenie Kamieni Smoczej Alchemii nie stanowiło wielkiego zadania. Smoczy Diament: MAX PŻ Średnie Obrażenia Szansa na Otrucie Szybkość Ruchu Silny przeciwko Zwierzętom Silny przeciwko Bossom(mapy) Smoczy Rubin: Wartość Ataku Szansa na Krytyczne Uderzenie Silny przeciwko Bossom(dungeony) Szansa na Omdlenie Szansa na Przeszywające Uderzenie Silny przeciwko Diabłom Smoczy Jadeit: Odporność na Bossy(mapy) Odporność na Krytyczne Uderzenie Silny przeciwko Metinom Szansa na Spowolnienie Odporność na Przeszywające Uderzenie Wartość Magicznego Ataku Smoczy Szafir: Odporność na Bossy(dungeony) Silny przeciwko Legendom Silny przeciwko Potworom Szybkość Ruchu Odpornośc na Trucizny Silny przeciwko Nieumarłym Smoczy Granat: Odpornośc na Legendy Odrodzenie Bossa lub Metina Szybkość Zaklęcia Obrona Obrażenia dodane do PŻ MAX PŻ Smoczy Onyks: Silny przeciwko Bossom Szansa na Blok Ciosów Szansa na Odbicie Ciosu Szansa na Uniknięcie Strzały Regeneracja PŻ Odporność na Bossy Są to cykliczne zadania, za których wykonanie otrzymacie ciekawe nagrody. Po wykonaniu każdej misji konkretny dzień zostanie uznany za zaliczony, a po wypełnieniu wszystkich misji z danego tygodnia będziecie mogli wybrać jedną z kilku przewidzianych nagród głównych. Dlatego warto je systematycznie wykonywać, a sam system będzie lekką odskocznią od metinowej codzienności. W każdym królestwie znajduje się NPC o nazwie "Uczeń Uriela". Prowadzi on sklep za punkty osiągnięć, w którym zakupić możecie min.: - Przepustki na dungeony. * - Wzmocnienia przedmiotów wizualnych. - Przedmioty zwiększające szansę na powodzenie odpowiedniej misji. - Przedmioty użytkowe (Pierścień Doświadczenia, Zmiana 6/7 bonusu itd.) * Przepustki na dungeony zdobyć można tylko i wyłącznie poprzez zakupienie ich w tym sklepie * Punkty osiągnięć są pewnego rodzaju walutą, którą gra będzie was nagradzała za wszelkie aktywności, np. zdobywanie poziomów, zabijanie bossów i niszczenie kamieni metin. Na serwerze znajdziemy również system Trofeów. Trofea są to niezwykle rzadkie przedmioty, wraz z rozpoczęciem waszych starań na serwerze odblokowany zostanie pierwszy z planowanych dwóch sezonów tego systemu, Trofea są przedmiotami z bardzo wartościowymi bonusami, które ulegają wzmocnieniu podczas ich ulepszania. Przedmioty te posiadają pięć stopni ulepszenia. Trofeum Wojownika Silny Przeciwko Potworom 25% Silny Przeciwko Ludziom 50% Odporność Na Wojowników 5% Trofeum Kruka Silny Przeciwko Metinom 8% Obrażenia Umiejętności 10% Odporność Na Ninja 5% Trofeum Wilka Silny Przeciwko Bossom (Mapy) 8% Średnie Obrażenia 10% Odporność Na Sura 5% Trofeum Bestii Silny Przeciwko Bossom (Dungeony) 8% Wartość Ataku 400 Odporność Na Szamanów 5% Trofeum Lwa Silny Przeciwko Legendom 8% Szansa na Krytyczne Uderzenie 40% Max PŻ 40.000 Odznaki to kolejne przedmioty, które wzmocnią waszą postać. Nie posiadają one jednak stopni ulepszenia. Wszystkie Odznaki możemy założyć dopiero po osiągnięciu 100 poziomu postaci, lecz jednocześnie możemy nosić tylko jedną z nich. Odznaka Tyrana Max PŻ 25000 Silny Przeciwko Potworom 25% Obrażenia Umiejętności 5% Silny na Klasy Fizyczne 8% Silny Przeciwko Metinom 8% Odznaka Barbarzyńcy Max PŻ 25000 Silny Przeciwko Potworom 25% Obrażenia Umiejętności 5% Silny na Klasy Fizyczne 8% Silny Przeciwko Bossom (Mapy) 8% Odznaka Prześladowcy Max PŻ 25000 Silny Przeciwko Potworom 25% Obrażenia Umiejętności 5% Silny na Klasy Magiczne 8% Silny Przeciwko Bossom (Dungeony) 8% Odznaka Bohatera Max PŻ 25000 Silny Przeciwko Potworom 25% Obrażenia Umiejętności 5% Silny na Klasy Magiczne 8% Silny Przeciwko Legendom 8% Odznaka Niszczyciela Max PŻ 25000 Silny Przeciwko Potworom 25% Obrażenia Umiejętności 5% Silny na Klasy Magiczne 8% Silny na Klasy Fizyczne 8% Odznaka Pogromcy Max PŻ 25000 Silny Przeciwko Potworom 25% Średnie Obrażenia 5% Silny na Klasy Fizyczne 8% Silny Przeciwko Metinom 8% Odznaka Śmierci Max PŻ 25000 Silny Przeciwko Potworom 25% Średnie Obrażenia 5% Silny na Klasy Fizyczne 8% Silny Przeciwko Bossom (Mapy) 8% Odznaka Oprawcy Max PŻ 25000 Silny Przeciwko Potworom 25% Średnie Obrażenia 5% Silny na Klasy Magiczne 8% Silny Przeciwko Bossom (Dungeony) 8% Odznaka Krwiopijcy Max PŻ 25000 Silny Przeciwko Potworom 25% Średnie Obrażenia 5% Silny na Klasy Magiczne 8% Silny Przeciwko Legendom 8% Odznaka Czempiona Max PŻ 25000 Silny Przeciwko Potworom 25% Średnie Obrażenia 5% Silny na Klasy Magiczne 8% Silny na Klasy Fizyczne 8% Na Serwerze Asenis znajdziecie również rozwinięty system petów oraz liczne przedmioty służące do rozwijania swojego pupila: Rada Zwierzaka - Resetuje czas przeczytania ksiąg umiejętności zwierzaka. Zwój Zwierzaka - Zwiększa szansę na przeczytanie księgi umiejętności zwierzaka. Karma Zwierzaka - Zwiększa doświadczenie zwierzaka. Skrzynia Zwierzaka - Zawiera księgi umiejętności zwierzaka. Dodatkowo każdy zwierzak posiada możliwość założenia specjalnego ekwipunku zwierzaka, które zwiększą statystyki jego właściciela. Czerwona Obroża Niebieska Obroża Czerwone Ubranko Niebieskie Ubranko Zwierzaki na serwerze posiadają swoje osobne okienko w którym przedstawione są najważniejsze informacje o naszym towarzyszu. Każdy zwierzak posiada 8 umiejętności pasywnych. Umiejętności te szkolimy do poziomu P Księgi Umiejętności Zwierzaka służą do szkolenia pasywnych zdolności peta do poziomu G1. Kamień Zwierzaka służy do szkolenia pasywnych zdolności peta do poziomu P. Szczęście Silny Przeciwko Bossom (Mapy) Rozszarpanie Silny Przeciwko Bossom (Dungeony) Odwaga Silny na Klasy Fizyczne Furia Silny na Klasy Magiczne Tresura Silny Przeciwko Potworom Poświęcenie Wartość Ataku + Wierność Max. PŻ + Waleczność Silny Przeciwko Metinom Księgi służące do rozwijania umiejętności pasywnych z poziomu 1 do M1 Księgi służące do rozwijania umiejętności pasywnych z poziomu M1 do G1 Księgi służące do rozwijania umiejętności pasywnych z poziomu G1 do P Heroizm Max. PŻ + Rzeż Silny Przeciwko Ludziom Spustoszenie Silny Przeciwko Potworom Apokalipsa Obrażenia Umiejętności Potęga Średnie Obrażenia Zguba Wartość Ataku + Zagłada Silny na Bossy (mapy) Kataklizm Silny na Bossy (dungeony) Walka Silny na Metiny Masakra Odporność na Kryt. Uderzenie Max PŻ 7500 Max PE 500 Witalność 15 Inteligencja 15 Siła 15 Zręczność 15 Szybkość Ataku 8 Szybkość Poruszania 20 Szybkość Zaklęć 15 Szansa na Otrucie 8 Szansa na Omdlenie 8 Szansa na Spowolnienie 8 Szansa na Krytyczne Uderzenie 15 Szansa na Przeszywające Uderzenie 15 Silny przeciwko Ludziom 15 Silny przeciwko Zwierzętom 20 Silny przeciwko Orkom 20 Silny przeciwko Mistykom 20 Silny przeciwko Nieumarłym 20 Silny przeciwko Diabłom 20 Szansa na odzyskanie PŻ 10 Szansa na odzyskanie PE 10 Szansa na Blok Ciosów 10 Szansa na Odbicie 10 Odporność na Miecze 15 Odporność na Broń Dwuręczną 15 Odporność na Sztylety 15 Odporność na Dzwony 15 Odporność na Wachlarze 15 Odporność na Strzały 15 Odporność na Magię 15 Odporność na Trucizny 10 Wartość Ataku 50 Obrona 50 Max PŻ 2500/5000 Szansa na Krytyczne Uderzenie 8/12 Witalność 5/10 Inteligencja 5/10 Siła 5/10 Zręczność 5/10 Wartość Ataku 40/75 Silny przeciwko Potworom 5/10 Obrona 20/50 Szybkość Ataku 3/6 Szybkość Ruchu 5/10 Silny przeciwko Bossom (mapy) 2/5 Silny przeciwko Bossom (dungeony) 2/5 Silny przeciwko Ludziom 5/10 Silny przeciwko Metinom 2/5 Legendarny Kamień Duszy Penetracji Szansa na Przeszywające Uderzenie: 60% Odporność na Krytyczne Uderzenie: 5% Legendarny Kamień Duszy Krytyka Szansa na Krytyczne Uderzenie: 60% Odporność na Przeszywające Uderzenie: 5% Legendarny Kamień Duszy Powtórki Szybkość Zaklęcia: 40% Silny przeciwko Ludziom: 25% Legendarny Kamień Duszy Wojownika Silny przeciwko Wojownikom: 45% Silny przeciwko Ludziom: 15% Legendarny Kamień Duszy Ninja Silny przeciwko Ninja: 45% Silny przeciwko Ludziom: 15% Legendarny Kamień Duszy Sury Silny przeciwko Sura: 45% Silny przeciwko Ludziom: 15% Legendarny Kamień Duszy Szamana Silny przeciwko Szamanom: 45% Silny przeciwko Ludziom: 15% Legendarny Kamień Duszy Potwora Silny przeciwko Potworom: 60% Silny przeciwko Legendom: 5% Legendarny Kamień Duszy Bloku Szansa na Blok Ciosów: 35% Silny przeciwko Bossom: 8% Legendarny Kamień Duszy Uniku Szansa na uniknięcie Strzały: 35% Silny przeciwko Metinom: 8% Legendarny Kamień Duszy Magii Odporność na Obrażenia Umiejętności: 8% Obrażenia Umiejętności: 5% Legendarny Kamień Duszy Życia Max PŻ: +60000 Szansa na odzyskanie PŻ z Umiejętności: 3% Legendarny Kamień Duszy Obrony Obrona +600 Wartość Ataku +250 Legendarny Kamień Duszy Prędkości Szybkość Ruchu 50% Szybkość Ataku +10% Włożyliśmy ogromną pracę nad poprawieniem ich efektu wizualnego, tak aby budziły należyty podziw oraz pasowały pod naszą odświeżoną szatę graficzną. Koniec z ich nudnym wyglądem, do którego każdy zdążył się przez lata przyzwyczaić. Na serwerze znajdziecie specjalne nakładki umiejętności, które zmienią wygląd Waszego skilla, dodatkowo wzbogacamy ten system możliwością indywidualnej personalizacji danego czaru. Oznacza to, iż w zależności od upodobań bądź humoru Wasz przykładowy wir miecza jednego dnia wirować będzie w kolorze zielonym, a w następnym w czerwonej barwie. Nakładki na skille będą możliwe do zdobycia na wiele sposobów. Jednymi z nich jest obszerny drop z Legendarnych bossów, szkatułka rybaka oraz Skrzynie bossów występujących na dungeonach. Nakładki Ognia Nakładki Elektryczne Nakładki Natury Poniżej przedstawiamy wam banalny sposób działania systemu. Poniżej przedstawiamy trzy, aktualnie znajdujące się na serwerze rodzaje nakładek wraz z prezentacją ich w grze w formie filmu. Na naszym serwerze znajdą się dwa, całkowicie odświeżone królestwa. Ich powierzchnia została powiększona, a całość zdobić będą grafiki serwerowe. Miasta zamknięte są w klimacie dalekiego wschodu. Zrezygnowaliśmy z możliwości łowienia ryb w pierwszych wioskach, służyć będzie do tego osobna mapa wędkarska, drugich wiosek również nie znajdziemy na serwerze. Całość początkowej rozgrywki opierać się będzie w głównych miastach. Miasta zostały wzbogacone nowymi budynkami na których widnieje logo Asenisa. Na serwerze Asenis każda mapa została edytowana i stworzona od podstaw na potrzeby serwera przez naszą Administrację. Przygotowaliśmy dla was 9 map, które swoją wielkością w zupełności zapewnią znalezienie dla siebie wolnego spota. Dodatkowo zrezygnowaliśmy z tradycyjnego podzielenia podstawowych map na różne występowanie danych potworów oraz metinów. W celu zdobywania szybszego doświadczenia na początkowych mapach, nie będzie potrzeby bezsensownego biegania po: -Dolinie Orków w celu udania się na Czarne Orki. -Pustyni w celu udania się na Pająki. -Lochu Pająków w celu udania się na Szpony. -Czerwonym Lesie w celu udania się na Czerwone Złe Drzewa. -Grocie Wygnańców w celu udania się na Ziny. Dodatkowo zadbaliśmy również o odświeżenie wszystkich potworów na serwerze. Nowych Przeciwników na swojej drodze spotkamy już za granicami pierwszych wiosek. Na serwerze został wprowadzony nowy system, bezpośrednio oparty na specjalnych mapach żywiołowych, które nie są przeznaczone bezpośrednio do zdobywania doświadczenia. Na każdej z map znajdziemy silne Potwory oraz Kamienie Metin. Podczas zabijania przeciwników możemy zdobyć specjalne odłamki służące do wymiany ich na drogocenne szkatułki. Rodzaje Odłamków: Odłamek Mroku Odłamek Ognia Odłamek Światła Odłamek Natury Odłamek Błyskawicy Po wymianie danej ilości Odłamków otrzymujemy specjalne skrzynie z których możemy zdobyć daną duszę. Dusze, które możemy zdobyć ze skrzyń posiadają losowy czas trwania. Wynosi on od 1 do 7 Dni Dusza Mroku Silny na Klasy Fizyczne: 10% Niwelacja Ludzi Przeciwnika: 25% Max PŻ +25.000 Dusza Ognia Silny na Klasy Magiczne: 10% Niwelacja Ludzi Przeciwnika: 25% Max PŻ +25.000 Dusza Światła Wartość Ataku +250 Odporność na Klasy: 5% Max PŻ +25.000 Dusza Natury Silny Przeciwko Metinom: 10% Silny Przeciwko Potworom: 10% Max PŻ +25.000 Dusza Błyskawicy Silny Przeciwko Bossom (mapy): 10% Silny Przeciwko Bossom (dungeony): 10% Max PŻ +25.000 Na serwerze Asenis każdy dungeon został stworzony od podstaw na potrzeby serwera przez naszą Administrację. Przygotowaliśmy dla was 6 dungeonów, które swoją wielkością oraz oprawą graficzną umilą wam ich przechodzenie. Każdy dungeon na serwerze jest prosty do zrobienia, można je wykonywać w pojedynkę oraz ograniczają się one tylko do paru zadań. Na serwerze Asenis od startu dostępnych jest wiele nowych rang. Pierwsze z 8 zdobyć możecie podczas expienia, gdyż punkty naliczają się w momencie zabicia przeciwników. Rangi 9-12 zdobyć będziecie mogli za pomocą Owocu Życia. Każda ranga zwiększa otrzymywane przez Was bonusy wynikające z jej tytułu. Dodatkowo macie pełną możliwość edycji jej koloru. Wymagana Ilość Rangi: 25001 + 50000Silny przeciwko Ludziom + 3 - 6Silny przeciwko Potworom + 3 - 6Silny przeciwko Bossom + 1MAX PŻ + 3000 - 6000 Wymagana Ilość Rangi: 50001 + 80000 Silny przeciwko Ludziom + 9 Silny przeciwko Potworom + 9 Silny przeciwko Bossom + 2 MAX PŻ + 9000 Wymagana Ilość Rangi: 80001 + 150000 Silny przeciwko Ludziom + 12 Silny przeciwko Potworom + 12 Silny przeciwko Bossom + 2 MAX PŻ + 12000 Wymagana Ilość Rangi: 150001 + 250000 Silny przeciwko Ludziom + 15 Silny przeciwko Potworom + 15 Silny przeciwko Bossom + 3 MAX PŻ + 15000 Wymagana Ilość Rangi: 250001 + 400000 Silny przeciwko Ludziom + 18 Silny przeciwko Potworom + 18 Silny przeciwko Bossom + 3 MAX PŻ + 18000 Wymagana Ilość Rangi: 400001 + 650000 Silny przeciwko Ludziom + 21 Silny przeciwko Potworom + 21 Silny przeciwko Bossom + 4 MAX PŻ + 21000 Wymagana Ilość Rangi: 650001 + 800000 Silny przeciwko Ludziom + 24 Silny przeciwko Potworom + 24 Silny przeciwko Bossom + 5 MAX PŻ + 24000 Wymagana Ilość Rangi: 800001 + 1000000 Silny przeciwko Ludziom + 27 Silny przeciwko Potworom + 27 Silny przeciwko Bossom + 6 MAX PŻ + 27000 Wymagana Ilość Rangi: 1000001 + 1250000, Silny przeciwko Ludziom + 30 Silny przeciwko Potworom + 30 Silny przeciwko Bossom + 7 MAX PŻ + 30000 Wymagana Ilość Rangi: 1250001 + 1500000 Silny przeciwko Ludziom + 35 Silny przeciwko Potworom + 35 Silny przeciwko Bossom + 8 MAX PŻ + 35000 Wymagana Ilość Rangi: 1500001 + 1999999 Silny przeciwko Ludziom + 40 Silny przeciwko Potworom + 40 Silny przeciwko Bossom + 9 MAX PŻ + 40000 Wymagana Ilość Rangi: 2000000 Silny przeciwko Ludziom + 50 Silny przeciwko Potworom + 50 Silny przeciwko Bossom + 10 MAX PŻ + 50000 Zamiast dobrze znanych Wam klasycznych szarf przygotowaliśmy system skrzydeł. Dostępne są w czterech stopniach rozwoju. Posiadają one możliwość absorpcji bonusów z broni oraz zbroi. Maksymalna wartość Absorpcji bonusów wynosi 25% Przedmioty potrzebne do ich wytworzenia możecie zdobyć na specjalnie przygotowanym dungeonie - Świątyni Niebios. Dungeon ten charakteryzuje się trzema stopniami trudności: 1. Od 75 do 124 poziomu postaci. 2. Od 125 do 174 poziomu postaci. 3. Od 175 do 200 poziomu postaci. Aby się na niego udać musicie posiadać wymagany poziom oraz odpowiednią przepustkę. Na serwerze znajdziemy również unikalne wykonane przez naszą Administrację nakładki na skrzydła. Nie posiadają one żadnych dodatkowych bonusów oraz istnieje możliwość ich ukrycia. Znaczącej zmianie uległo również Łowienie ryb, odbywać się będzie na jedynie specjalnie do tego przygotowanej mapie. Podczas łowienia będziecie mogli zdobyć różne rodzaje ryb oraz drogocenne Monety Rybaka U rybaka znajdziecie specjalny sklep rybacki, w którym walutą są wspomniane wcześniej Monety Rybaka. Zakupić tu będziecie mogli różnego rodzaju przedmioty, które wzmocnią waszą postać w walce jak i zwiększą szansę na pomyślny połów. Jednakże najciekawszym przedmiotem zdecydowanie będzie: Skrzynia Rybaka W skrzyniach tych znajdują się bardzo cenne przedmioty, min.: - Wyjątkowe Trofeum Kruka. - Unikatowy zwierzak. - Skiny na skille. Na serwerze nie zabraknie również nowych przyrządów wędarskich. Wspomogą one Wasze postaci podczas połowu, zwiększając przy tym szansę na owocne połowy w wodach podwodnej jaskini. Haczyk +5% Szansa na wyłowienie przedmiotów Kotwiczka +10% Szansa na wyłowienie przedmiotów Wobler +15% Szansa na wyłowienie przedmiotów Srebrna Żyłka +5% Szansa na Podwójny Połów Błękitna Żyłka +10% Szansa na Podwójny Połów Zielona Żyłka Szansa na podwójny połów +15% Szansa na Podwójny Połów Glizda +5% Szansa na Pomyślny Połów Biały Robak +10% Szansa na Pomyślny Połów Mięso +15% Szansa na Pomyślny Połów Na serwerze zmianie uległy również bonusy jak i ich wartości pieczonych ryb. Pieczony Karaś Max PŻ: +5000 Pieczony Łosoś Siła: +10 Pieczony Karp Inteligencja: +10 Pieczony Amur Zręczność: +10 Pieczony Pstrąg Wartość Ataku +80 Pieczony Sum Średnie Obrażenia: 5% Pieczony Piskorz Obrażenia Umiejętności: 5% Pieczony Duży Karaś Silny przeciwko Ludziom: 10% Pieczona Krasnopiórka Silny na Klasy Fizyczne: 5% Pieczony Okoń Silny na Klasy Magiczne: 5% Pieczony Pstrąg Szansa na Otrucie: 5% Pieczony Węgorz Szansa na Krytyczne Uderzenie: 20% Pieczony Tęczowy Pstrąg Szansa na Przeszywające Uderzenie: 20% Pieczona Słodka Ryba Odporność na Krytyczne Uderzenie: 3% Pieczona Ryba Lotosu Odporność na Przeszywające Uderzenie: 3% Pieczona Ryba Mandaryna Silny przeciwko Potworom: 10% Pieczony Złoty Karaś Silny przeciwko Legendom: 10% Pieczony Lustrzany Karp Silny przeciwko Bossom: 10% Pieczony Gromadnik Silny przeciwko Bossom (mapy): 10% Pieczona Shiri Silny przeciwko Bossom (dungeony): 10% Pieczony Tenchi Silny przeciwko Metinom: 10% Nowe nakładki na wędki, są nierozłączną częścią systemu wędkarstwa. Posiadają one wbudowane bonusy, poprawiające wasze umiejętności łowieckie. Nowe wędki są do zdobycia w specjalnym sklepie rybaka w zamian za podstawową walutę rybacką jaką jest Moneta Rybaka Kolejnym odświeżonym systemem, który zawitał na serwerze jest górnictwo. Zostało one całkowicie przerobione, nie zaznacie już nudnego kopania rud godzinami aby wytworzyć przetopy. Caly system górnictwa został przerobiony pod styl Dungeonu Występują 3 rózne przedziały Dungeonów Górniczych dostępne one będą od: -50 Poziom Postaci -100 Poziom Postaci -150 Poziom Postaci Cały przebieg wyzwania odbywać się będzie na nowej specjalnie stworzonej pod to mapie, wraz z nową oprawą graficzną żył. Zmianie uległy również marmury polimorfii. Wprowadziliśmy konieczność ich roszady oraz stosowania więcej niż tylko jednego rodzaju potwora. Cały system marmurów został skonstruowany tak żeby zapewnić różnorodność i inteligentne dobieranie marmuru wobec napotkanego przeciwnika. Niektóre marmury lepiej sprawują się w walce z Kamieniami Metin, inne za to lepiej sprawdzą się oko w oko z Legendarnym Bossem. W celu umożliwienia doskonałej personalizacji wyglądu swojej postaci wprowadziliśmy na serwer system świeceń Świecenia różnią się od siebie kolorem jak i rozmiarem. W Chwili obecnej na Asenisie znajdują się dwa rodzaje świeceń pod oręż jak i pancerz. Mamy wielką nadzieję że Asenis spełnił wasze oczekiwania. Włożyliśmy ogrom prac aby uzyskać efekt jaki przed chwilą miałeś okazję zobaczyć. Pragniemy zapewnić że w prezentacji nie zostały pokazane wszystkie aspekty rozgrywki, wizualne czy również systemowe. Zawartość Prezentacji może ulec zmianie po przeprowadzeniu szczegółowych testów serwera w celu udoskonalenia rozgrywki jak i balansu postaci. Żywimy ogromną nadzieję że razem z Tobą drogi graczu razem będziemy udoskonalać ten projekt. Jeszcze raz dziękujemy za poświęcony czas na zapoznanie się z prezentacją.
×
×
  • Create New...