Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Algade

Właściciel Forum
  • Content Count

    318
  • Wpisy

    467
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28
  • Time Online

    12h 21m 9s

Algade last won the day on November 28 2020

Algade had the most liked content!

Community Reputation

594 Wspaniały

About Algade

  • Rank
    Szef
  • Birthday 01/18/1996

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe informacje

Recent Profile Visitors

1,993 profile views
  1. Witam, nie dostałam na emaila pinu, nie mogę go również przypomnieć. Pokazuje się "błędne dane" 

  2. Dodano do regulaminu punkt, który wcześniej już obowiązywał, lecz był w innej formie. 6.6. W działach handlu obowiązuje również przestrzeganie Regulaminu Gry.
  3. Aktualizacja 16.10.2020 Dodano powód ostrzeżenia: "Brak ankiety" = 5 punktów.
  4. Witam  Gdzie znajde PIN  ? na E-mailu   nic  nie  ma

  5. Zespół Forum postanowił wyjść z inicjatywą, która pozwoli Wam zredukować nadane Punkty Ostrzeżeń. Jeśli chcielibyście wykazać się kreatywnością i jednocześnie pozbyć się niechcianych punktów z Waszego profilu, poniżej przedstawiliśmy kilka opcji, które możemy Wam zaproponować. Musicie jednak pamiętać, że redukcja punktów zależy od tego, jak poważne było złamanie Regulaminu oraz od ogólnego zachowania danego Użytkownika. Nasze propozycje, które pomogą wam zdjąć Punkty Ostrzeżeń: – Tworzenie Poradników, które ułatwią rozgrywkę innym graczom; – Zgłaszanie poważnych błędów forum lub gry; – Udzielanie się w sekcji Pytania i problemy; – Udział w Konkursach przygotowanych na Forum; – Zgłaszanie nieregulaminowej treści; – Ogólna poprawa zachowania, którą będziemy mogli zauważyć. Poza wyżej wymienionymi, zdejmujemy też punkty nadane przez poprzedniego administratora. Jeśli chcecie się ich pozbyć, zapraszamy do zgłaszania się w tym temacie - "Punkty ostrzeżeń nadane przez Gościa" @Użytkownik
  6. Algade

    Brudna Robota

    Misję otrzymujemy od Zapracowanego Górnika. Poziom 60Cel: 10x Niebiańskie Łzy Nagroda: Bonus: Niwelacja Ludzi +5% Bonus: Max PŻ +5000 Bonus: Silny przeciwko Potworom +5% 25.000.000 yang 5x Skrzynia NagródPoziom 85Cel: 10x Klejnot Skorpiona Nagroda: Bonus: Niwelacja Ludzi +5% Bonus: Max PŻ +5000 Bonus: Szansa na Krytyczne Uderzenie +15% 27.500.000 yang 5x Skrzynia NagródPoziom 100Cel: 10x Klejnot Demona Nagroda: Bonus: Niwelacja Ludzi +5% Bonus: Max PŻ +5000 Bonus: Siła +10 30.000.000 yang 5x Skrzynia NagródPoziom 120Cel: 10x Pradawny Klejnot Nagroda: Bonus: Niwelacja Ludzi +5% Bonus: Max PŻ +5000 Bonus: Witalność +10 35.000.000 yang 5x Skrzynia NagródPoziom 140Cel: 10x Klejnot Lodu Nagroda: Bonus: Niwelacja Ludzi +5% Bonus: Max PŻ +5000 Bonus: Zręczność +10 40.000.000 yang 5x Skrzynia NagródPoziom 150 Cel: 15x Klejnot Poległych Nagroda: Bonus: Niwelacja Ludzi +5% Bonus: Max PŻ +5000 Bonus: Inteligencja +10 45.000.000 yang 10x Skrzynia NagródPoziom 160Cel: 15x Klejnot Krwi Smoka Nagroda: Bonus: Niwelacja Ludzi +5% Bonus: Max PŻ +5000 Bonus: Silny przeciwko Metinom +3% 50.000.000 yang 10x Skrzynia NagródPoziom 170Cel: 15x Szmaragdowy Klejnot Nagroda: Bonus: Niwelacja Ludzi +5% Bonus: Max PŻ +5000 Bonus: Silny przeciwko Bossom (mapy) +3% 55.000.000 yang 10x Skrzynia NagródPoziom 180Cel: 20x Mistyczny klejnot Nagroda: Bonus: Niwelacja Ludzi +5% Bonus: Max PŻ +5000 Bonus: Silny przeciwko Bossom (dungeony) +3% 60.000.000 yang 10x Skrzynia NagródPoziom 190Cel: 25x Klejnot Wiecznego Ognia Nagroda: Bonus: Niwelacja Ludzi +5% Bonus: Max PŻ +5000 Bonus: Silny przeciwko Legendom +3% 65.000.000 yang 15x Skrzynia NagródŁącznie Max PŻ +50.000Niwelacja Ludzi +50% Szansa na Krytyczne Uderzenie +15% Witalność +10 Zręczność +10 Inteligencja +10 Siła +10 Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Bossom (dungeony) +3% Silny przeciwko Bossom (mapy) +3% Silny przeciwko Metinom +3% Silny przeciwko Legendom +3% 422.500.000 yang 80x Skrzynia Nagród « Drop ze Skrzyni Nagród »
  7. Regulamin forum został zaktualizowany o punkt 1.18. Prosimy o zapoznanie się z tym punktem.
  8. Regulamin forum został zaktualizowany. Prosimy wszystkich @Użytkownik @Próbny Moderator Forum @Redaktor Wiki o zapoznanie się z regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Was z jego przestrzegania.
  9. Nagrody na forum: - Bądź zarejestrowany na forum od 30 dni. - Bądź zarejestrowany na forum od 3 miesięcy. - Bądź zarejestrowany na forum od 6 miesięcy. - Bądź zarejestrowany na forum od roku. - Napisz 100 postów na forum. - Napisz 200 postów na forum. - Napisz 300 postów na forum. - Napisz 400 postów na forum. - Napisz 500 postów na forum. - Napisz 1000 postów na forum. - Napisz 1500 postów na forum. - Zdobądź 100 punktów reputacji. - Zdobądź 200 punktów reputacji. - Zdobądź 300 punktów reputacji. - Zdobądź 400 punktów reputacji. - Zdobądź 500 punktów reputacji. - Zdobądź 1000 punktów reputacji. - Zdobądź 1500 punktów reputacji. - Zdobądź 2000 punktów reputacji. - Zdobądź 5000 punktów reputacji. - Zdobądź 100 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 200 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 300 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 400 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 500 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 1000 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 1500 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 2000 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 5000 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 10000 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 15000 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź 20000 wpisów na Chatboxie. - Zdobądź maksymalny poziom na serwerze. - Bądź liderem gildii. - Zdobądź pierwsze miejsce w Idolu. - Bądź pomocny dla graczy oraz użytkowników forum. - Wygraj w konkursie na forum. - Bądź YouTube'rem. - Wygraj w losowaniu na forum. Nagrody eventowe Medale do zdobycia tylko i wyłącznie podczas eventów na naszym forum! - Weź udział w Pierwszej Edycji forumowej zabawy Mafia. - Wygraj w pierwszej edycji forumowej zabawy Mafia. Plakietki gildyjne Plakietki są przyznawane dla każdego członka danej gildii. Lider gildii jest sam zobowiązany do przesłania obrazka .png o maksymalnych wymiarach 140x40px oraz nicków graczy, którym należy nadać plakietkę do Administratora lub Właściciela Forum. - Plakietka gildii Loonatic. - Plakietka gildii Deireth. - Plakietka gildii Family. - Plakietka gildii Ministranci. - Plakietka gildii Sacrum. - Plakietka gildii Budowlanka. - Plakietka gildii ShadowBlade. - Plakietka gildii COVID19. - Plakietka gildii Wonsacze. - Plakietka gildii VeniVidiVici. Aby uzyskać nagrodę, należy zgłosić się po nią w tym temacie. Wszystkie trofea i medale można znaleźć również pod https://forum.asenis.pl/index.php?/trophies/. Aktualizacja 10.10.2020.
  10. Algade

    Plakietki gildyjne

    Będą takie odznaki.
  11. Algade

    Plakietki gildyjne

    Witajcie gracze! Postanowiliśmy lekko urozmaicić życie gildyjne na forum. W tym celu wprowadziliśmy plakietki gildyjne! Wygląda to tak: Zamiast plakietki teamu Asenis możecie mieć własną plakietkę swojej gildii! Maksymalny rozmiar plakietki to 140x40px (może być mniejszy, nie może być większy). Po najechaniu na plakietkę wyświetli się wasza nazwa gildii. Plakietkę może otrzymać każdy członek danej gildii. Lider gildii musi sam dostarczyć grafikę oraz nicki osób (na forum), którzy powinni otrzymać plakietkę. Zgłoszenia należy umieszczać w PW do mnie bądź @Skaira Korzystając z okazji zachęcam do składania propozycji co jeszcze możemy wprowadzić. Sami ciągle nad tym główkujemy!
  12. Temat ten wyjaśnia za co możecie otrzymać punkty ostrzeżeń, po jakim czasie wygasną oraz po ilu zebranych punktach możecie otrzymać blokadę. 0 punktów ostrzeżeń Ostrzeżenie słowne Informacja od moderacji Za powyższe ostrzeżenia nie otrzymacie punktów ostrzeżeń. Jest to forma ostrzeżenia, którą moderatorzy stosują, by poinformować użytkownika o tym, że postępuje wbrew regulaminowi forum. 5 punktów ostrzeżeń Spam - kontent, który jest niepotrzebny i zaśmieca forum. Wygasają po 28 dniach od nadania. Nieregulaminowa sygnatura/awatar - tego typu ostrzeżenie jest nadawane za niedozwolone rzeczy w sygnaturze (patrz Regulamin Forum). Wygasają po 28 dniach od nadania. Post nie na temat (Off-topic) - post, który w żadnym stopniu nie jest związany z tematem. Wygasają po 28 dniach od nadania. Pisanie postów pod postem (Double-post/triple-post etc.) - pisanie kilku postów pod rząd. Wygasają po 28 dniach od nadania. Nadużywanie emotikon - używanie nadmiernej ilości emotikon w postach, tematach, statusach itd. Wygasają po 28 dniach od nadania. Handel w miejscach do tego nieprzeznaczonych - pisanie o sprzedaży/kupnie/wymianie czy wycenie w miejscach tj. chatbox. Wygasają po 28 dniach od nadania. Odświeżanie przed upływem 24h - odświeżanie własnego tematu przed upływem 24 godzin. Wygasają po 28 dniach od nadania. Polecanie/Nie polecanie bez dowodów (handel) - Polecanie/nie polecanie bez dowodów. Wygasają po 40 dniach od nadania. Brak uzasadnienia - brak wymaganej argumentacji na temat kandydującego do teamu Asenis bądź argumentacji swojej opinii o propozycji. Wygasają po 28 dniach od nadania. Brak dowodów - brak dowodów podczas oskarżenia. Wygasają po 40 dniach od nadania. Brak wzoru - brak obowiązującego wzoru w temacie. Wygasają po 28 dniach od nadania. Brak ankiety - brak obowiązującej ankiety w temacie. Wygasają po 28 dniach od nadania. Zły prefix - wybranie nieprawidłowego prefixu w temacie. Wygasają po 28 dniach od nadania. Powielona propozycja - napisanie propozycji, która już była. Wygasają po 28 dniach od nadania. 10 punktów ostrzeżeń Utrudnianie przebiegu konkursu - Wygasają po 40 dniach od nadania. Brak skanu do pliku do pobrania - brak skanu pliku, który został dodany jako plik do pobrania. Wygasają po 40 dniach od nadania. Niestosowna nazwa użytkownika - nazwa użytkownika, która łamie regulamin forum. Wygasają po 40 dniach od nadania. Wulgaryzmy - nadużywanie wyrazów, które powszechnie uznawane są jako nieprzyzwoite lub ordynarne. Wygasają po 28 dniach od nadania. Podbijanie cen - ostrzeżenie nadawane za celowe podbijanie cen w dziale Handel. Wygasają po 40 dniach od nadania. Brak informacji o posiadanej kwocie - Ostrzeżenie nadawane za brak załączenia screena z posiadaną kwotą na licytowany przedmiot (handel). Wygasają po 28 dniach od nadania. 15 punktów ostrzeżeń Trolling - trollowanie. Wygasają po 40 dniach od nadania. Promowanie przemocy - przemoc, cyberprzemoc. Nie wygasają. 25 punktów ostrzeżeń Refflinki do stron niezwiązanych z serwerem - wysyłanie linków, które dają korzyści osobom trzecim, a nie są związane z serwerem. Wygasają po 56 dniach od nadania. Podejrzane linki - wysyłanie linków do podejrzanych domen, które mogą zawierać szkodliwe oprogramowania lub treści niedozwolone. Wygasają po 56 dniach od nadania. 30 punktów ostrzeżeń Podszywanie się pod innych użytkowników / administrację - podawanie się za inną osobę w celu osiągnięcia przywilejów bądź zniszczenia reputacji. Kradzież tożsamości. Nie wygasają. Obraza wartości religijnych - słowa uwłaczające temu, co jest ogólnie poważane lub co jest przez religię uznane za święte. Bluźnierstwo. Nie wygasają. Prowokacje/kłótnie - Flame, prowokacje. Wygasają po 60 dniach. 40 punktów ostrzeżeń Plagiat - podpisywanie się pod cudzą pracą. Plagiat. Nie wygasają. Szykanowanie - zamierzone i czynne wyrządzanie przykrości osobie trzeciej. Prześladowanie. Nie wygasają. 50 punktów ostrzeżeń Pornografia, erotyka - pornografia, erotyka. Nie wygasają. Obraza użytkownika/administracji - inaczej również obelga. Wulgarne i obraźliwe zachowanie w stosunku do osób trzecich. Nie wygasają. 70 punktów ostrzeżeń Udostępnianie danych osobowych i wizerunku - udostępnianie danych personalnych osób trzecich oraz ich wizerunku. Dane osobowe, RODO. Nie wygasają. 100 punktów ostrzeżeń (ban) Spambot Handel kontem na forum Wirusy, keylogger - wirus komputerowy, keylogger. Reklama - reklamowanie innych serwerów bądź forów metina. Linki wyłudzające adres IP - linki do stron zewnętrznych, które pobierają adres IP użytkownika. Wyłudzenie, próba oszustwa - oszustwo. Multikonto - posiadanie więcej niż jednego konta na forum. Działanie na szkodę forum/serwera - pisanie wpisów, które zniechęcają graczy do gry na serwerze. Handel przedmiotami/yang za PLN - handel pojedynczymi przedmiotami bądź wirtualną gotówką Yang za realną gotówkę (PLN/Euro). Nie wygasają. Powyższe ostrzeżenia skutkują banem stałym. Punkty nie wygasają. Po osiągnięciu 50 punktów ostrzeżeń, użytkownik otrzymuje kolejkę moderacyjną na 14 dni. Po osiągnięciu 70 punktów ostrzeżeń, użytkownik otrzymuje kolejkę moderacyjną na 7 dni oraz blokadę konta na okres 3 dni. Po osiągnięciu 90 punktów ostrzeżeń, użytkownik otrzymuje blokadę konta na okres 7 dni. Po osiągnięciu 100 punktów ostrzeżeń, użytkownik zostaje zbanowany permanentnie. Kolejka moderacyjna- każda treść przed publikacją musi zostać zweryfikowana przez moderację forum, która zdecyduje o tym czy treść może zostać opublikowana. Blokada pisania - użytkownik przez czas określony nie może publikować żadnych treści na forum. Blokada konta - użytkownik przez czas określony nie ma dostępu do forum.
  13. § 1. Postanowienia wstępne Regulaminu Forum. Forum zostało stworzone dla użytkowników w celu wymiany informacji, prowadzenia dyskusji, zadawania pytań na temat serwera i komunikacji między graczami a Administracją. Rejestracja na forum jest nieobowiązkowa oraz dobrowolna. Jeżeli jednak użytkownik nie będzie przestrzegał niniejszego Regulaminu, Administracja zastrzega sobie prawa do pozbawienia go możliwości korzystania z forum serwera Asenis.pl 1.1. Korzystanie z Forum w sposób czynny lub bierny oznacza akceptację Regulaminu. 1.2. Forum przeznaczone jest dla osób, które: ukończyły lat 13 i mają pełną zdolność do czynności prawnych lub, w razie potrzeby, wyznaczonego opiekuna prawnego, który wyraził stosowną zgodę. 1.3. Każdy użytkownik podczas rejestracji jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem, warunkami korzystania i polityką prywatności, rejestracja oznacza zapoznanie i zaakceptowanie w.w. dokumentów. 1.4. Na Forum, równolegle z Regulaminem, obowiązują także zasady netykiety. 1.5. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z poniesienia kary ani jej nie łagodzi. 1.6. Zakładając konto na forum, automatycznie akceptujesz ten Regulamin. Właściciel / Właściciel Forum / Administrator Forum – podmiot posiadający największe uprawnienia na Forum, odpowiedzialny za zgodne z obowiązującym prawem funkcjonowanie Forum, utrzymywanie systemu informatycznego i Forum w odpowiednim stanie technicznym. Global Moderator / Moderator Forum / Próbny Moderator Forum – osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku i ładu na Forum oraz za zgodność treści obecnych na Forum z Regulaminem. Użytkownicy Forum dzielą się na: Użytkowników biernych, czyli takich, którzy z różnych powodów nie dokonali pełnej rejestracji w systemie Forum, zaakceptowali Regulamin i nabyli prawo do korzystania z niektórych funkcji Forum, w szczególności do przeglądania/czytania wydzielonej przez Administratora treści. Użytkowników czynnych, czyli takich, którzy dokonali kompletnej rejestracji w systemie Forum, zaakceptowali Regulamin i nabyli prawo do korzystania ze wszystkich funkcji i działów Forum, w szczególności posiadania i używania Konta Użytkownika. Konto Użytkownika - wydzielona przestrzeń pamięci w systemie informatycznym Forum opisana unikalnymi: loginem i hasłem wraz z przekazanymi podczas rejestracji pozostałymi danymi identyfikacyjnymi. Konto Użytkownika składa się z profilu i wizerunku, np. zawierającego Avatar, Sygnaturę, Rangę oraz inne dane. Na Koncie Użytkownika można dobrowolnie umieścić również dodatkowe informacje, np. krótki opis dotyczący Użytkownika. 1.7. Jeżeli nie zgadzasz się z zasadami panującymi na forum, poproś Administratora o usunięcie/zawieszenie swojego konta. 1.8. Korzystanie z forum jest bezpłatne. 1.9. Wypowiedzi na forum powinny być kulturalne oraz zgodne z zasadami poprawnej polszczyzny, ortografii i interpunkcji. 1.10. Należy szanować Administrację. 1.11. Do Administratora należy ostateczna decyzja. Administracja nie jest zobligowana do tłumaczenia swoich czynów czy decyzji. 1.12. W działach na forum funkcjonuje lokalny regulamin, który użytkownik ma obowiązek przestrzegać. Jako regulamin lokalny rozumie się zbiór zasad obowiązujących wyłącznie w danym dziale. Regulamin lokalny jest podrzędny wobec Regulaminowi Forum. 1.13. Hierarchia rang na forum: Użytkownik -> Próbny Moderator -> Moderator -> Global Moderator -> Administrator Forum -> Właściciel / Właściciel Forum. 1.14. Ostateczna decyzja dotycząca forum należy do Właściciela Forum. 1.15. Jeżeli któryś z użytkowników ma problem z kontem na forum, należy zgłosić się do Moderacji bądź Administracji Forum. 1.16. Skargi na zespół należy umieszczać w prywatnej wiadomości do Administratora. 1.17. Wyrok nałożony przez Główną Administrację jest niepodważalny przez żadnego z członków Administracji. 1.18. Na forum zabrania się korzystania z: tymczasowych/fałszywych maili oraz z oprogramowań ukrywających/fałszujących adresy IP. § 2. Na forum zakazuje się: Tworzenia multikont w celu nadania sobie punktów reputacji, podbijania cen w dziale handlu etc.; Handlu kontami forum; Spamowania; Pisania postów nie na temat (off-topic); Pisania postu pod postem (double-post, triple-post etc.); Pisania postów nawiązujących/nawołujących do przemocy; Publikacji wiadomości z członkami Administracji, które są poufne; Umieszczania reklam innych serwerów i for metin2; Umieszczania linków, które wyłudzają adres IP; Umieszczania plików do pobrania bez ich skanu; Skan należy umieścić na stronie VirusTotal Pisania postów, które są jawną prowokacją bądź prowadzą do kłótni; Obrażania użytkowników oraz Administracji; Nawiązywania do pornografii i erotyki; Obrażania wartości religijnych; Pisania zawartości związanej z rasizmem; Działania na szkodę projektu; Pisania postów nie polecających bez ukazania dowodów (handel); Odświeżania tematów przed upływem 24 godzin od ostatniego posta; Nadużywania wulgaryzmów; Używania niestosownej nazwy użytkownika; Używania nieregulaminowej sygnatury; Używania spambota (posty, chatbox etc.); Umieszczania refflinków do stron niezwiązanych z serwerem; Umieszczania postów bez uzasadnienia (dział rekrutacyjny, propozycje); Handlowania poza działem Handel (inne działy, chatbox); Trollingu; Piractwa; Podpisywania się pod cudzymi pracami (tzw. plagiat); Udostępniania danych osobowych oraz wizerunku osób trzecich; Podszywania się pod członków Administracji; Podszywania się pod użytkowników; Nadużywania emotikon; Szykanowania osób; Nazywania osób złodziejami, pisania postów odnośnie kradzieży etc. bez dowodów; Celowego podbijania cen w dziale handel; Utrudniania prowadzenia konkursów/zabaw forumowych; itp. §3. Konta i użytkownicy. 3.1. Użytkownik ma prawo posiadać tylko jedno konto na forum. Jeżeli użytkownik posiada więcej niż jedno konto, ma obowiązek zgłoszenia tego do Administratora, w innym wypadku grozi mu stała blokada wszystkich kont powiązanych. W sytuacji, gdy z tego samego łącza korzysta więcej niż jedna osoba, należy powiadomić o tym Administratora. Jeżeli któryś z użytkowników bądź członków Administracji spostrzeże, że konta powiązane tym samym łączem wzajemnie rozdają sobie punkty reputacji, podbijają ceny w handlu etc., uzyskane w ten sposób korzyści zostaną odebrane, a użytkownicy ukarani. 3.2. Nazwa użytkownika nie powinna być wulgarna oraz obrażająca osoby trzecie. 3.3. Użytkownik ma prawo do modyfikacji swojego profilu, o ile nie łamie Regulaminu Forum. 3.4. Użytkownik ma prawo poprosić Administratora o zamianę adresu e-mail, hasła, loginu bądź nazwy wyświetlanej. 3.5. Użytkownik ma prawo poprosić Administratora o usunięcie bądź zbanowanie swojego konta na forum. 3.6. Zabrania się podszywania pod inne osoby, zarówno użytkowników, jak i Administrację. 3.7. W przypadku, gdy użytkownik otrzyma bana stałego, ma prawo do założenia nowego konta na forum w celu napisania odwołania się od nałożonej kary, bądź uzyskania zgody na posiadanie kolejnego konta na forum. 3.8. W przypadku, gdy użytkownik otrzyma bana czasowego, założenie nowego konta jest równoznaczne z multikontem i oba konta zostaną zbanowane permanentnie. 3.9. Zabrania się handlu kontami na forum. 3.10. Użytkownik ma możliwość zmiany nazwy wyświetlanej 3 razy w ciągu 90 dni. 3.11. Użytkownik może ustawić własny „tytuł użytkownika” po napisaniu 50 postów. 3.12. Każdy Użytkownik ma prawo do ochrony prywatności i swoich danych osobowych. 3.13. Każdy Użytkownik może zażądać od Administratora usunięcia swoich danych z serwisu. §4. Prywatne wiadomości. 4.1. Użytkownik ma prawo do wolnych konwersacji, korzystając z forumowego komunikatora, jednakże zabrania się reklamowania innych serwerów metin2, innych for, bądź rozsyłania linków, które wyłudzają adres IP. 4.2. Jeżeli użytkownik zgłosi obrazę, łamanie regulaminu etc. w prywatnych wiadomościach również dany user poniesie karę. 4.3. Administracja zastrzega sobie prawo do wglądu w wiadomości prywatne przy podejrzeniu złamania regulaminu. §5. Sygnatura, avatar i zdjęcie w tle. 5.1. Maksymalny rozmiar sygnatury to: 700x300. 5.2. W sygnaturze dozwolone jest umieszczenie wyłącznie jednej grafiki lub jednego materiału wideo. 5.3. Zabrania się reklam innych serwerów lub forów o tematyce Metin2. 5.4. Zabrania się obrażania Użytkowników i Administracji. 5.5. Zabrania się umieszczania elementów pornograficznych bądź obrażających wartości religijnych. §6. Tematy i posty. 6.1. Tytuł tematu powinien jasno wyrażać jego treść. 6.2. Zawartość tematu powinna być estetyczna, schludna i zrozumiała dla użytkowników. 6.3. Przed napisaniem nowego tematu, nakazuje się sprawdzić (za pomocą wyszukiwarki), czy dany temat nie był już poruszany. 6.4. W większości przypadków tematy, które są starsze niż 7 dni, zostają zamknięte i przeniesione do kosza. Jednak każdy dział ma swój regulamin, w którym widnieje informacja, po jakim czasie nieaktywny temat zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum/kosza. 6.5. Jeżeli temat trafił do kosza/archiwum, a autor tematu nie zgadza się z tą decyzją, należy wysłać zgłoszenie z prośbą o przywrócenie. 6.6. W działach handlu obowiązuje również przestrzeganie Regulaminu Gry. §7. Statusy. 7.1. Użytkownik ma prawo do korzystania z systemu statusów. 7.2. Zabrania się obrażania innych Użytkowników i Administracji. 7.3. Zabrania się używania wulgaryzmów. 7.4. Zabrania się reklamowania innych serwerów Metin2 bądź forów. 7.5. Zabrania się udostępniania linków, które wyłudzają adres IP. 7.6. Zabrania się handlu w statusach – od tego jest dział „Handel”. §8. Czat. 8.1. Czat służy do luźnych pogawędek. 8.2. Zabrania się rozmów o innych projektach Metin2. 8.3. Zabrania się spamowania emotikonami oraz wpisami. Dozwolone jest dodanie maksymalnie trzech wpisów jedno pod drugim. 8.4. Zabrania się obrażania, prowokowania oraz nadużywania wulgaryzmów. 8.5. Zabrania się umieszczania linków z działu „Handel” oraz ogólnego handlu na czacie. 8.6. Moderator / Administrator ma prawo do zablokowania użytkownika, usunięcia bądź edycji jego wpisów, w przypadku złamania Regulaminu. 8.7. Dostęp do Chatboxa może zostać odebrany Użytkownikowi wskutek jego nagannego zachowania na czas określony lub na stałe. §9. Ostrzeżenia, bany i skargi. 9.1. Ostrzeżenia i bany są nakładane na podstawie Tabeli Kar. 9.2. Rodzaj kary jest dobierany przez Administrację na podstawie Regulaminu oraz danej sytuacji. 9.3. Użytkownik ma prawo do odwołania się od ostrzeżenia bądź nałożonego bana u moderatora, który je/go nałożył. Jeżeli sprawa nie zostanie wyjaśniona, należy opisać sytuację Administratorowi Forum. 9.4. Administrator ma prawo do nałożenia blokady i nadania ostrzeżenia bez podania powodu. 9.5. Po osiągnięciu 50 punktów ostrzeżeń użytkownik otrzymuje kolejkę moderacyjną na 14 dni. 9.6. Po osiągnięciu 70 punktów ostrzeżeń użytkownik otrzymuje kolejkę moderacyjną na 7 dni oraz blokadę konta na okres 3 dni. 9.7. Po osiągnięciu 90 punktów ostrzeżeń użytkownik otrzymuje blokadę konta na okres 7 dni. 9.8. Po osiągnięciu 100 punktów ostrzeżeń użytkownik zostaje zbanowany permanentnie. 9.9. Skargi na zespół forum zgłaszamy w prywatnej wiadomości do Właściciela Forum. 9.10. Zgłaszając skargę na członka teamu, należy: Dokładnie opisać sytuację; Postarać się, by wiadomość nie była chaotyczna; Nie ukrywać ważnych faktów; Ukazać dowody; Zachować spokój i cierpliwość; Poczekać na odpowiedź ze strony Administratora. 9.11. Odwołując się od ostrzeżenia, bana, czy zgłaszając skargę, należy zachować kulturę oraz spokój. §10. Centrum zgłoszeń 10.1. Centrum zgłoszeń na forum służy do raportowania nieregulaminowej zawartości. 10.2. Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post lub temat, który jego zdaniem nie powinien widnieć na forum lub jest niezgodny z regulaminem. 10.3. Zgłaszając profil użytkownika, należy wytłumaczyć cel zgłoszenia. 10.4. Zgłaszając dany post, temat bądź użytkownika, należy podać powód zgłoszenia. 10.5. Funkcja „Zgłoś” nie służy do komunikacji z Administracją. 10.6. Użytkownik używający wyżej wymienionej funkcji do rozmów, może zostać ukarany ostrzeżeniem. 10.7. Użytkownik ma prawo zgłosić swój temat/post w celu przywrócenia go z archiwum bądź kosza. §11. Postanowienia końcowe. 11.1. Forum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Użytkownicy Forum zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu na stronie internetowej Forum albo podczas logowania na Konto Użytkownika i zapewniona im będzie możliwość akceptacji lub odrzucenia nowej treści Regulaminu. Odrzucenie nowego Regulaminu wiąże się z usunięciem istniejącego konta Użytkownika oraz zablokowaniem dostępu do większości treści i funkcji Forum. 11.2. Administracja zastrzega sobie prawo do zamykania/edycji tematów, nakładania ostrzeżeń/blokad na użytkowników oraz edycję profili Użytkowników, jeżeli uzna to za stosowne. 11.3. Administracja zastrzega sobie prawo do nakładania ostrzeżeń i/lub blokad na użytkowników bez informowania Użytkowników o powodzie/przyczynie. 11.4. Zmieniając Regulamin, Administrator jest zobowiązany do poinformowania o tym użytkowników forum. 11.5. Pieczę nad forum sprawuje Właściciel Forum, Administrator Forum oraz Moderatorzy. 11.6. Regulamin jest własnością Administracji Forum serwera Asenis.pl, zabrania się wykorzystywania całości bądź jego fragmentów bez zgody Administracji. Data publikacji: 15.08.2020 Data ostatniej aktualizacji: 31.10.2020
×
×
  • Create New...